P   O   M   O   C
Systemu Zgłaszania Gołębi Przybłąkanych

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi

na nurtujące Cie pytanie

to proszę wypełnić formularz obok.

Odpowiedzi będziemy zamieszczać na tej stronie.


UWAGA: Proszę nie wysyłać informacji o przybłąkanych gołębiach przez powyższy formularz, ponieważ informacje te są usuwane !



FORMULARZ ZGŁOSZENIA GOŁĘBIA

Czy zgłoszenie gołębia przybłąkanego wiąże się z rejestracją nowego użytkownika lub innymi czasochłonnymi operacjami ???

Nie, zgłoszenia gołębia dokonamy wypełniając dwa formularze - jeden z numerami obrączek, a drugi z danymi kontaktowymi. Całość zajmie ok. 1 minuty. Nie ma konieczności rejestrowania się w systemie. Rejestracja jest przydatna w przypadkach zgłaszania większej ilości gołębi.

Czy zgłaszać gołębie martwe ?

Tak, w opisie można dodać informacje o tym gdzie znaleziono takiego gołębia.

Znalazłam gołębia pocztowego ale niestety danych z obrączki nie chce przyjąć formularz zgłoszeniowy...

Proszę sprawdzić raz jeszcze czy odpowiednie numery z obrączki są wprowadzane w odpowiednie pola formularza, czy rok wpisywany jest w formie 2-cyfrowej, czy kraj jest wprowadzony tak jak to jest oznaczone na obrączce itd. Drugi powód nie przyjęcia zgłoszenia jest taki, że obrączka nie należy do obrączek wydawanych przez PZHGP, być może jest to obrączka innego związku.

Niestety nie jestem w stanie odczytać numeru obrączki. Co zrobić ?

W takim przypadku najlepiej kontaktować się z najbliższym hodowcą, lub oddziałem PZHGP - adresy znajdują się na stronie pzhgp.pl w zakładce "Adresy oddziałów".

Zgłosiłem do bazy gołębia pocztowego ? I co dalej ? Czy ktoś się ze mną skontaktuje ???

Informacje o każdym nowym zgłoszonym gołębiu trafiają na skrzynki pocztowe osób wyznaczonych przez zarządy poszczególnych oddziałów, dodatkowo każdy hodowca ma wgląd do bazy danych - wszystko teraz zależy od szybkości reakcji poszczególnych jednostek oddziałowych lub od samych hodowców. Są oddziały które nie wyznaczyły do takich celów osób, w związku z czym może się zdarzyć że zgłoszone informacje na dzień dzisiejszy nie trafią do właściciela gołębia.

Jak można usunąć gołębia zgłoszonego? Gołąb odleciał, prawdopodobnie do siebie.

Dane o gołębiu pozostają w bazie i nie można ich usunąć, można jedynie zmienić opis. W opisie możemy napisać, że gołąb odleciał. Opis można zmienić poprzez link z maila potwierdzającego dodanie wpisu do bazy, lub jeżeli dokonywaliśmy zgłoszenia będą zalogowanym uzytkownikiem to z poziomu konta użytkownika.



KONTO UŻYTKOWNIKA

Czy można przeglądać bazę zgłoszonych gołębi bez logowania się ? Chciałbym tylko zobaczyć czy na liście nie ma moich zaginionych gołębi.

Aby przeglądać bazę gołębi zgłoszonych wymagana jest darmowa rejestracja. Rejestracja ta ogranicza się do podania kilku niezbędnych danych i cały ten proces zajmie co najwyżej minutę.

Jak założyć konto użytkownika ???

Na samej górze tuż pod logo systemu SZGP znajduję się "formularz logowania użytkownika" a po prawej stronie znajdują się linki do "przypomnienia hasła" oraz do "zarejestrowania się". Klikamy na "Zarejestruj się" - następnie podajemy swój adres e-mail oraz klikamy na "Wyślij". Następnie należy odebrać pocztę ze swojej skrzynki e-mail oraz postępować zgodnie z instrukcjami tam znajdującymi się w celu weryfikacji konta e-mail. Po poprawnej weryfikacji otrzymamy kolejną wiadomość e-mail z hasłem dostępowym do konta, od tej pory będzie można się logować.

Dokonałem rejestracji i co dalej ? Jakie mam podać hasło aby się zalogować ?

Po zarejestrowaniu się wysyłany jest e-mail z linkiem weryfikującym konto, dopiero po poprawnej weryfikacji otrzymamy hasło które zostanie przesłane na podany podczas rejestracji adres e-mail.

Zarejestrowałem swoje konto, a nie otrzymałem wiadomości z linkiem aktywacyjnym.

Na samym dole podstrony służącej do rejestrowania nowego użytkownika znajduje się formularz służący do ponownego wysłania wiadomości weryfikującej ( KLIKNIJ ).

Zarejestrowałem swoje konto, a nie otrzymałem wiadomości z linkiem aktywacyjnym, nawet po ponownym wysłaniu wiadomości weryfikacyjnej.

Prawdopodobnie wiadomość jest blokowana przez Twój system antyspamowy. Trzeba zobaczyć czy wiadomość nie trafiła do specjalnie wydzielonych folderów oznaczonych jako SPAM. Jeżeli wiadomość tam nie traiła, to prawdopodobnie mogą występować problemy z Twoim serwerem pocztowym, jedyna rada to skorzystać z innego adresu mailowego.

Po otrzymaniu wiadomości z linkiem aktywacyjnym i kliknięciu na niego pojawia się okienko z napisem \"błędne dane\". Dlaczego tak się dzieje?

Prawdopodobnie Twój program pocztowy rozdzielił link aktywacyjny na np. dwie części. Trzeba w tym wypadku skopiować je i wkleić w całości złączone w oknie przeglądarki internetowej.

Mam zablokowane konto przez administratora globalnego. Jak się z nim skontaktować aby odblokować ?

W sprawie zablokowanego konta należy wysłać maila na adres zg@pzhgp.pl podając szczegóły zaistniałej sytuacji.



KONTO ADMINISTRATORA ODDZIAŁOWEGO

Jakie kryteria trzeba spełnić by zostać administratorem oddziałowym. Kto może nim zostać i jakie ma obowiązki i przywileje ?

Aby zostać administratorem oddziałowym należy wypełnić upoważnienie ( do pobrania tutaj PDF ), następnie powinno zostać podpisane przez upoważnionego oraz przez zarząd oddziału a następnie przesłać je na adres ZG PZHGP.
Administrator oddziałowy będzie zobowiązany do przekazywania informacji kontaktowych osób będących w posiadaniu gołębia przybłąkanego jego właścicielowi.
Administrator oddziałowy ma pełny dostęp do bazy o gołębiach przybłąkanych z danego oddziału. Może aktywować sobie powiadamianie o nowych wpisach na e-mail.


Zarejestrowano moje konto oddziałowe, a nie otrzymałem wiadomości z linkiem aktywacyjnym.

Na podstronie LOGOWANIE ADMINISTRATORÓW znajduje się formularz służący do ponownego wysłania wiadomości weryfikującej ( KLIKNIJ ).